Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Tue, 5 Nov 2024 17:10:55 +0200

Tere!

Hiiumaa Vallavalitsus menetleb praegu ehitusloa taotlust nr 2411271/11032 
aadressile Hiiu maakond, Hiiumaa vald, Kärdla linn, Sadama tn 26, Hiiu 
maakond, Hiiumaa vald, Kärdla linn, Sadama tn 26/1 (asutusehoone, 
tehnikahoone) ja soovib teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Projekt vajab teie kooskõlastust.

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27166451>  (menetlus nr: 
448953), määrake omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu 
andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 15.11.2024 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Hiiumaa Vallavalitsus) või menetleja (HECTOR MANUEL JIMÉNEZ OTERO) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister